.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخراج كاركنان قراردادي دانشگاه آزاد واحد آستارا

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد آستارا در خصوص اخراج اين افراد گفت:اين افراد از ساليان گذشته بصورت ساعتي و بدون اخذ مجوز از شوراي اداري و مالي سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي شروع به همكاري نموده بودندو با تصميم شوراي سازمان از ادامه اشتغال آنان جلوگيري شد.
موسي رضواني افزود: وضعيت افراد مذكور به صورت قراردادي و پس از طي مراحل اداري و تبديل آنان به رسمي آزمايشي صورت مي گرفت كه چنين نشده است.
موسي رضواني با اشاره به مكاتبات انجام شده با سازمان جهت بازگشت به كار اين افراد گفت:مراتب در شوراي اداري و مالي سازمان مطرح شد كه به علت تعداد مازاد نيروهاي شاغل در اين واحد دانشگاهي خواستار قطع همكاري با نيروهاي مذكور تا تاريخ ۳۱/۶/۸۹ شدند.
رئيس اداره كار و امور اجتماعي شهرستان آستارا با اعلام اين خبر به خبرنگار ايلنا افزود: اين افراد شكايت خود را به اين اداره اعلام نموده اند كه ما نيز طبق وظيفه موظف به پيگيري و رسيدگي هستيم .
محمود ساسانيان ادامه داد: جلساتي را با حضور اين افراد و نماينده كارگري و نماينده دانشگاه برگزار كرده ايم كه اخيرا هم با حضور كاركنان اخراجي اين دانشگاه نيز جلسه اي داشتيم كه فعلا تصميمي گرفته نشده است و در حال بررسي موارد هستيم.
نماينده كارگران شهرستان آستارا در هيئت تشخيص با اشاره به اينكه كاركنان اخراجي اين دانشگاه كه بعضي از آنها حتي بيش از ۶ سال سابقه كار دارند افزود:جاي بسي تاسف است كه چرا دانشگاه اين تصميم را درباره آنان گرفته است و ما بعنوان نماينده كارگران از حق و حقوق آنان دفاع خواهيم نمود.
ادريس داورنيا افزود: حرف و حديثهاي فراواني پيرامون اين موضوع وجود دارد كه ما در حال بررسي مستندات و مدارك هستيم تا بتوانيم به بازگشت به كار آنان را فراهم كنيم.
وي ادامه داد:كاركنان اخراجي اين دانشگاه مداركي را جهت حقانيت خود ارائه نموده اند كه جاي بررسي و تامل بيشتر دارد كه اين اسناد و مدارك را بررسي كرده و در آينده نزديك تكليف اين عزيزان مشخص خواهد شد.
وي ادامه داد: البته شائبه هايي نيز در اين زمينه وجود دارد كه دانشگاه آزاد اسلامي واحد آستارا اخيرا يك فرد غير بومي را جذب نموده است كه جالب اينكه سازمان در نامه در خصوص جذب اين فرد اعلام داشته است كه در صورت تسويه كامل و قطع همكاري با ۱۳ نفر كاركنان ساعتي و قراردادي اعلام شده در خصوص جذب يك نفر اعلامي از سوي اين دانشگاه بلامانع خواهد بود كه اين مسئله جاي سوال دارد.
داورنيا ادامه داد:در هر صورت ما در حال بررسي موضوع و به دنبال اسناد معتبر و قانع كننده اي هستيم كه اميدواريم هر چه زودتر بازگشت به كار ايبن عزيزان را فراهم كنيم. / ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1389
متاسفانه صرفا براي جلب نظر نماينده شهرستان و جذب نيروهاي جديد اين اقدام صورت گرفته است .تمام اين نيروها سالياني سال هست در اين دانشگاه شاغل هستند و مشكلي نداشتند.متاسفانه ناتواني ريس دانشگاه آستارا در اداره دانشگاه هر از چند گاهي يك مشكل جديد براي دانشگاه درست مي شود و هميشه مشكلات رابه گردن روساي گذشته مي اندازد.
نا شناس 26 آذر 1389
واقعا مایه تاسف است است که در این دانشگاه، رئیس اش یک فوق لیسانس ضعیف و بله قربان گو و غیر بومی قرار گرفته است و چه بلایی بر سر این دانشگاه که نیاورده است!!!!از مسئولین منطقه سه و همچنین مسئولین سازمان مرکزی درخواست رسیدگی داریم.از روزی که آقای رئیس به میزش چسبیده ناتوان از اداره دانشگاه بوده است چند ماهی حقوق امان را پرداخت نمی کرد و مرتب گذشتگان را زیر سوال می برد ولی بعداز چند ماه حالا شروع به فروختن ساختمانهای دانشگاهها برای گذران امور کرده است معلوم نیست ایشان چه برنامه ایی برای اداره دانشگاه دارد.و حالا هم با اخراج تعدادی از کارمندان متعهد و معتقد به ولایت فقیه، دین خودش را به دانشگاه و دوستانش را نشان می دهد،آیا واقعا دانشگا ملک شخصی است که هر وقت رئیسی بخواهد افراد را جذب و یا اخراج نماید!!!خواهشمند است مسئولین محترم به پرسش پاسخ دهند.
کارکنان اخراجی دانشگاه آزاد بابل و قائم شهر 27 آذر 1389
ما هم با این عزیزان همدردی میکنیم و دلیل این اخراجی بخاطر ضعف قانون دانشگاه ورئیس این دانشگاه است که با رفتن جاسبی همه چیز درست می شود.در ضمن این عزیزان که گفته شد مجوز نداشتند ما که مجوز از سازمان مرکزی داشتیم اخراج شدیم .
نا شناس 27 آذر 1389
داشگاه آزاد قانونش تافته ای جدا از بافته است ما هم که مجوز قرار داد معین داشتیم اخراج شدیم مشکلش جاسبی است وقتی ببیند دچار مشکل می شود دست به هر کاری میزند
غ-پ 22 اسفند 1389
با احترام به همه نظرات داده شده تنها آمر این موضوع یعنی کنار گذاشتن افراد موصوف فرهاد دلقپوش نماینده شهر آستارا به دلیل عقده های شخصی با بعضی از این کارکنان بوده وهست وحتی در به نتیجه رسیدن شکایت آنان نیز از کارشکنی دریغ ننموده و کار خطیر نمایندگی را با این اقدام خود تکمیل نمود و با وقاهت می گوید که برخی در جایگاه نمایندگی سوئ تبلیغ می کنند درحالیکه بر تک تک کارکنان دانشگاه و مردم آستارا روشن است که این اقدامات از عقده گشایی های نماینده بوده و چیز دیگری نیست!
ناشناس 12 بهمن 1391
چه ربطی به رییس دانشگاه داره ایشان در این مدت بهترین کارنامه تاریخ دانشگاه ازاد استارا رو ثبت کردن
نا شناس 18 دي 1392
خیلی هم دانشگاه خوبی
نا شناس 4 دي 1393
با سلام ب علمای عزیزز ک نظر دادن خواستم بگم اقای محترم شما در اون حدی نیستی ک درمورده رییس دانشگاه یا امثال ان نظر بدی برو خودتو جمع کن بابا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.